Mitt beste maraton - til krampe ødela...

Jeg lå an til både å komme under 3-timers grensen og sette pers da krampeproblemer ødela moroa på de siste fire kilometrene. Dog ble det min nest beste maraton med 3.00,37, så jeg kan vel ikke være direkte misfornøyd heller. Bare litt skuffet over å være så nær fullklaff.




Store gratulasjoner til Vidar med gull i M50 - hans 5. veterangull på maraton!! Du fornekter deg ikke. Veldig artig og knallsterkt etter alle skadeprobleme i år!

Hva Vidar løp på?  - 2,49 så klart, akkurat som jeg tippet i forhåndsomtalen! :-)

Bilder og referat kommer senere.


Spente før start, og fornøyde etterpå, spesielt Vidar, som løp inn til 2.49,09 og klar seier i klasse M50. 



4 kommentarer:

  1. Gratulerer til alle OM deltagere med flotte prestasjoner. Og til mister maraton som endelig er tilbake øverst på pallen hvor han hører hjemme. He he. Synd med krampe Frode. Tror jeg vet hvor fælt du hadde det. Da går neste rolige langtur på rundt 30-35 km fra meg tirsdag 28.09 kl 17. Ta med lykt, drikke og mat. Hilsen Harald

    SvarSlett
  2. Fantastisk bra, Frode:-) Du er i god form nå!

    SvarSlett
  3. Kjempeløp! Takk for praten når du passerte meg. Da var jeg kjørt for mitt vedkommende =).. Du må ha løpt sykt bra på slutten når du kom så nære 3 timer.

    Brosteinen på slutten var grusom. Hadde min tregeste kilometer der.

    SvarSlett
  4. Takk selv, Espen og grattis med solid pers! Så helt sluttkjørt kan du ikke ha vært. Jeg løp veldig bra ja, helt til krampen kom...

    SvarSlett