Bilder fra Fredrikstadløpet

- Av Carl Fredrik Hagen -

Noen bilder fra Fredrikstadløpet.

Frode i fint driv mot 18.18 på 5 km - en fin sesongåpning



Trond Olav underveis på halvmaraton. Sluttiden hans ble 1.18.24. Han var relativt fornøyd med tiden, da han avsluttet skisesongen for bare 2 uker siden. Målet før start var beskjedne "under 1.20".


Meg selv på første runde (tror jeg)..

Hva tenker dere til helgen? Jeg tror jeg løper Halden Bruløp kl. 13 på lørdag. Kjører nedover, så har plass til flere i bilen! Hadde vært hyggelig å dratt en gjeng nedover! Fin gjennomkjøring før Sentrumsløpet:)

Se også Carl Fredrik sin beskrivelse av rekordløpet sitt under kommentarer til artikkelen Fin sesongstart i Fredrikstad.
(red. anm.)

2 kommentarer:

  1. Holmenkollstafetten - Oppegård IL 8 mai

    Da nærmer det seg Holmenkollstafetten igjen med stormskritt. Den går lørdag 8 mai 2010 kl 15 fra Bislet i Oslo.

    Oppegård IL stiller som vanlig med et seniorlag i klasse 2 (15 år og eldre) og et veteranlag i klasse 5 (35 år og eldre).

    Alle som er interessert i å være med melder i fra til meg så fort som mulig.

    26 april blir det terrengløp fra klubbhuset.

    29 april er det 600 meter på Sofiemyr Stadion.

    Begge løpene vil telle som uttak for de som har ambisjoner om å løpe på seniorlaget. For veteranlaget kommer alle med som har lyst.

    Her er linken til Holmenkollstafetten

    http://www.holmenkollstafetten.no/newIndex.asp

    Håper mange kan stille!!!



    Fint hvis de som kan være med sender meg en e-mail til trgi@fhi.no . Mvh Tron Gifstad

    SvarSlett
  2. CF: Takk for fint bidrag og bilder til Sportsbloggen. Heming har nå laget en større sak fra Fredrikstadløpet med link til bloggen og info om din reportasje her. Se hovedsak på kondis.no nå. Artig!

    Vedr helgen, så er planen min å dra til Sørum og løpe 1.løp i Stomperudkarusellen. Flat, fin 5 km. Jeg har også plass i bilen til flere.

    Tron: Du står på som vanlig med HK-stafetten, ser jeg. Det er bra! Håper vi får god respons og kan stable to bra lag på beina. Jeg får gå foran som et godt eksempel og melde meg til tjeneste! Oppfordrer andre OI-ere til å gjøre det samme!

    SvarSlett