Og vinneren er...

Jeg må få gratulere Dag Spilde, som her tauer på bloggredaktøren i tropevarmen i Rotterdam maraton i 2007, som førstemann som dristet seg til en liten kommentar i Frode's SportsBlogg. Du er dermed den heldige vinner av en kald halvliter!


Til andre som også måtte ha lyst å legge inn en kommentar til innleggene eller dele sine egne erfaringer med leserne; Jeg har prøvd å teste hvordan kommentarfeltet funker i praksis. Det er litt tungvint førte gang, for du må registrere deg med en profil for å kunne gi en kommentar. Litt dumt, men dette skal du bare gjøre en gang. Det enkleste (tror jeg) er å opprette en google-konto, som gjøres ved å velge google i nedtrekksruten for registrering og deretter registere mailadressen din og et selvvalgt passord. Da er det fritt frem for å skrive, forhåndsvise og sende innlegget - og adskillig enklere neste gang.

Fint hvis flere prøver... det er bare inspirerende.

PS. Du blir ikke nedlesset av mail ved å oppgi adressen, slik DommeDag frykter. Jeg har så langt ikke mottatt en eneste mail fra Google etter at jeg registrerte en google-konto.

2 kommentarer:

  1. Jeg klarte det ikke.. Jo, nå gikk det :)

    SvarSlett
  2. I år gjør jeg et nytt forsøk for nte gang med come back. Målet er å løpe ned mot 3.30 i berlin 25.09. Jeg blir nok å se på en del løp utover.... ikke så mange som i gamle dager, men betydelig flere enn de siste 5 årene tilsammen. har blitt innefotball 4-6 ganger i uken i kulden, men våget meg ut på langtur i plussgradene på lørdag. Fotball søndag og 25 min på tredemølle i går morges. I dag blir det fotball og i morgen debuterer jeg på løpetrening med Henrik Strøm Andersen.
    Stig A.

    SvarSlett