Life goes on


Selv om livet kan kan være vanskelig til tider, så må det gå videre. Jeg vil takke for støtte og mange varme ord både på bloggen og på andre måter. Det er godt å ha gode venner. En særlig takk til min kjære Hanne.
Og til Mira, da :-)
 








Jeg er også inne i en rolig periode rent treningmessig, såkalt sesongpause. Ikke så dumt å legge den til adventstiden, og ha litt ekstra tid til hvile, restitusjon og refleksjoner.


Men som Torfinn nevner i kommentarene til forrige innlegg, så er det nydelige forhold for rolige løpeturer i terrenget om dagen, med godt feste og et snødekt landskap i hvit vinterdrakt. Jeg er så smått i gang igjen med rolige turer selv også. Mine Salomon Speedcross fungerer for øvrig utmerket på vinterføre også, med godt feste, samtidig som de er relativt varme i vinterkulden.

Bergen i vinterprakt

Vinterstemning og god aktivitet var det også i fullt monn i Bergen i forrige uke, noe disse bildene burde gi et bra inntrykk av;
 
Fotball på løkka på Storetvedtmarken, i trolsk stemning med snø, tåkedis - og sol.
Noen av disse spilte i shorts. Kanskje en fremtidig Brannspiller?


 Ishockey og lengdeløp på Tvetevannet



Bergenserne vet å nyte dagen når muligheten byr seg en sjelden gang.
Det er i hvert fall ikke så ofte at det er sånne fine vinterforhold mellom de syv fjell.




Ha en rolig og trivelig førjulstid alle sammen, uten for mye stress og mas.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar