- Jadda!!... Nå kan jeg endelig kalle meg triatlet!

Frode gjør ting han ikke kan: Som å debutere i triathlon! Oslo Triathlon - August 2015  

Men gøy var det! (...bortsett fra krampene som hugg til noe voldsomt halvveis ute i den avsluttende løpingen....)

Olympisk distanse; 1500m svømming, 40 km sykling og 10 km løping.

Klarte målene mine også! Om 1) å fullføre og 2) på under 3 timer...

Jaggu var jeg på forsiden av kollega SportsNorge.no







Ikke meg... dessverre. Må trene mer crawl! 
Ikke meg dette heller.
Men svømte i ny våtdrakt, testet første gang dagen før dagen...
Rutinerte Dennis dukket opp...


Takk til Charles som lånte meg racern
sin. Testet den to dager før dagen...



Urutinerte Monsen - jeg klarte det! 
FINISHER OSLO TRIATHLON!!! 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar